Saturday, October 6, 2012

                                           home, sweet home           

  ალბათ ბევრ თქვენთაგანს ოცნებაში  ბევრჯერ  გაქვთ წარმოდგენილი  თქვენთვის იდეალური სახლი, მისი ინტერიერი, მდებარეობის ადგილიც კი. 
                                                                                                                                                                  თუ  ბავშვობაში  სახლის მოწყობის იდეა იშვიათად  მაწუხებდა , ასაკთან ერთად ჩემი სურვილები და გემოვნებაც უფრო დახვეწილი  და ჩამოყალიბებული გახდა ამ საკითხთან დაკავშირებით . 
დღეს კი  ზუსტად ვიცი როგორი მინდა იყოს ჩემი იდეალური სახლი   
                                                                                                                                                                 თუ თქვენ თანამედროვე დიზაინით და ტექნოლოგიებით მოწყობილ სახლში იქმნით კომფორტს ,მე პირიქით ვარ და უპირატესობას vintage style-ს , ყვავილებით, ორიგინალური ნივთებით, ნახატებით და პასტელის ფერებით გაფორმებულ სახლს ვანიჭებ, ჩემი აზრით ასეთი სახლი უფრო თბილია, მყუდრო და საოცრად რომანტიკულიც.                                                                                                              და მაინც  ყველაფერი ინდივიდუალურია და სახლის დიზაინიც მისი მფლობელის გემოვნებასა და ფანტაზიაზეა დამოკიდებული ,რათქმაუნდა შესაძლებლობებზეც 
    სანამ ჩემი რეალური სახლის სურათებს გაგიზიარებთ  ( ამ მომენტში კი ეს შეუძლებებლია ,რადგან "გადაბარგების" პროცესში ვარ. lol) მანამდე ინტერნეტში მოძიებული სურათებით გაგაცნობთ როგორი უნდა იყოს ჩემთვის, პატარა სამოთხე 
       
                        
                            
                                  
                           

                             
                






 


             

No comments: